Waardering over Noortwijk, A.A. van, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Van Noortwijk - Amstelveen op 12 augustus 2015

• Verstandskiezen trekken

Jarenlang angst voor de tandarts mede door de schooltandarts van vroeger. Maar sinds ik bij deze tandarts ben gekomen denk zo een 3 a 4 jaar terug gaat het al veel beter. Ze geven je echt een goed gevoel en ze nemen de tijd voor je als je angst heb en leggen het ook goed uit wat ze gaan doen. Mijn gebit heeft er profijt van en ik natuurlijk ook krijg meer zelfvertrouwen en dat allemaal dankzij wat zij doen mij mijn angst langzaam laten wegnemen door gewoon goed met de patienten om te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Noortwijk, A.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.