Waardering over Oei, T.D., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Oudelandshoek bv - Dordrecht op 25 juni 2012

8.7

Ben naar deze tandarts geweest voor een spoedbehandeling, ging dood van de pijn. Afspraak om half 8 gemaakt via zo een bureau, belt hij mij gelijk persoonlijk terug dat als het echt zo veel zeer doet dat ik ook eerder mag. Das al +1. Eenmaal aangekomen was ik snel aan de beurt en legde hij alles heel netjes en rustig uit. Hij nam heel ruim de tijd voor me en was heel voorzichtig gezien hij doorhad dat ik door de grond ging van de kiespijn. Hij heeft een drie dubbele wortelkanaalbehandeling met gat30 gedaan (voor de leken: 1 uur lijden in de stoel), maar zo voorzichtig en rustig dat ik me nog nooit zo op mijn gemak gevoeld heb op de stoel. Ik raad deze tandarts aan iedereen aan, of je nou last heb van angst of niet, hij is proffesioneel, rustig en netjes. Voor mij helemaal top ondanks de pijnlijke situatie. Elk goed verhaal mag een verbeterpuntje hebben; zijn receptioniste zou wel wat beter Nederlands mogen spreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oei, T.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.