Waardering over Ottens, D.J.H., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Ottens - Amsterdam op 24 november 2018

3.0

In deze praktijk wordt de klant als melkkoe beschouwd en onbeschoft behandeld. Elke keer weer een lange wachttijd (ook 's ochtends vroeg) voor men geholpen wordt, sterk wisselend personeel uit allerlei landen, te hoge declaraties (b.v. na een zeer korte mondhygiënische behandeling een uitgebreide behandeling declareren), enz. Mijnheer Ottens zelf kan nogal botte en ook vreemde opmerkingen maken. Tijdens een behandeling kwam het onderwerp toevallig op het feit dat ik korte tijd daarvoor een nieuwe, prijzige t.v. had gekocht. Toen antwoordde hij dat ik het geld daarvoor beter aan hem had kunnen geven, een bizarre opmerking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ottens, D.J.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.