Waardering over Partovi, P., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Haarlemmermeer, locatie Hoofddorp - Hoofddorp op 15 juni 2011

9.5

Door een ongeval ben ik buiten de normale openingstijden bij deze tandarts terechtgekomen met een vriendinnetje van mijn dochter. Deze tandarts heeft uitstekende eerste hulp verleend. Er was snelheid geboden. Het meisje is niettemin op een rustige, doortastende manier behandeld. Als volwassene ben ik van iedere stap die genomen werd op de hoogte gebracht. Ik werd op een fijne manier te woord gestaan. Ik heb zelf een fijne tandarts maar mocht ik een andere tandarts zoeken staat deze bovenaan mijn bellijst!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Partovi, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.