Tandarts Passage, M.H.A.M.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Passage, M.H.A.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk M.H.A.M. Passage - Heerlen op 5 december 2012

Voordat ik bij tandarts Passage terecht kwam, had ik al geruime tijd een speciale angstkliniek bezocht. De overstap naar deze praktijk heeft een zeer positieve indruk achtergelaten. Mijn zenuwbehandeling onderging ik pijnloos evenals de plaatsing van een kroon.Tijdens de behandeling werd precies uitgelegd wat er ging gebeuren en je kreeg ook de ruimte om je mening te uiten. Ook een grote waardering voor de assistente die de dag na de behandeling informeerde naar mijn toestand. Dit is eindelijk de tandarts die voldoet aan mijn wensen! Een ander belangrijk aspect dat mij erg aansprak is de hygienische uitstraling van zowel wacht-als behandelkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Passage, M.H.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.