Tandarts Peters, E.W.A.M.

Tandarts

Er zijn 2 waarderingen Waarderen

Waardering over Peters, E.W.A.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk drs. E.W.A.M. Peters - Kerkrade op 29 januari 2019

het is meschien een goede tandarts maar ik ben heel teleurgesteld in hem ik heb een klikgebit onder en een prothese bovengebit is te groot en valt steeds naar beneden hy heeft t kwytgemaakt en een nieuwe die ook aleens verstevigt is maar nog steeds te los zit terwyl ik een goede kaak heb om een stevig gebit te kunnen dragen . nu het ondergebit zit vanaf de eerste dag aan niet goed hy stuurde me naar huis terwyl t gebit niet in de klemmen zat en ik met enorm veel pyn de dag erna terug ben gegaan nu ik ben alvyf of zes keer teruggegaan en steeds wordt er gezegt dat is normaal en dat gaat wel goed komen ,nee t komt niet goed en nu zit ik met een gebit dat helemaal niet klopt en 557 euro moet betalen .ik voel me niet serieus genomen en hy geeft niet toe dat er iets fout is gegaan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Peters, E.W.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.