Waardering over Puente Sandoval, A., Tandartsenpraktijk Mondzorg Amsterdam - Amsterdam op 6 juli 2018

8.8

Door mijn eigen tandarts werd ik doorverwezen naar Dhr. Puente voor een wortelkanaalpunt behandeling (apexresectie).Tijdens de intake kreeg ik voldoende informatie. De oorzaak van mijn ontsteking werd helder uitgelegd aan de hand van een schets en de behandeling is daarna volledig door besproken. Dhr. Puente neemt voldoende tijd voor je en beantwoord elke vraag die je hebt.Tijdens de behandeling geeft Dhr. Puente voldoende aandacht aan jou welzijn. De ontsteking zat diep bij mij waardoor een aantal keer bij verdoofd moest worden. Ook nam Dhr. Puente  voldoende tijd voor je en gaf af en toe even een korte pauze om bij te komen. Na de behandeling werd het verwijderde weefsel getoond en veder uitleg gegeven over het herstel periode en daarna.Kortom, ik ben heel prettig behandeld!

Bent u of werkt u voor Puente Sandoval, A.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.