Waardering over Quaak, J.A., Tandartsenpraktijk Amsterdamse Kliniek voor Cosmetische Tandheelkunde en Implantologie - Amsterdam op 5 september 2011

9.5

Ik ben erg enthousiast over tandarts Quaak. Hij is niet alleen een vakman, maar zijn praktijk werkt zeer efficient en hij legt alles heel goed uit. Er moest bij mij een kies uit die gespleten was en kreeg van een collega zijn adres. Het was een verademing om te merken dat je serieus wordt genomen, bovendien kun je snel bij hem terecht omdat ze altijd ruimte houden voor noodgevallen. Hij voorspelde me dat ik hooguit een paracetamol nodig zou hebben na het plaatsen van het implantaat en zelfs dat was nog niet nodig! Een ander groot voordeel van zijn praktijk is dat ze alles onder een dak hebben, zodat je niet naar een andere specialist hoeft te worden verwezen. Ze hebben ook facings op mijn voortanden gemaakt, omdat mijn tanden erg verkleurd waren door allerlei vullingen en scheef stonden, en dat voor maar 200 euro per stuk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Quaak, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.