Waardering over Quaak, J.A., Tandartsenpraktijk Amsterdamse Kliniek voor Cosmetische Tandheelkunde en Implantologie - Amsterdam op 9 september 2011

Inmiddels ben ik al meer dan 10 jaar patient bij tandarts Quaak en al die jaren naar volle tevredenheid. Ik heb diverse behandelingen ondergaan, waaronder uiteraard de halfjaarlijkse controles, vullingen, kanaalbehandelingen en een aantal kronen. Tot nu toe is door tandarts Quaak en zijn medewerkers al dit werk prima uitgevoerd. Ook loop ik bij de mondhygieniste van tandarts Quaak, erg handig dat dit in hetzelfde pand zit, zodat je na de mondhygiene behandeling direkt de controle kunt laten uitvoeren!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Quaak, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.