Waardering over Quaedvlieg, C.L., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk C.L. Quaedvlieg - Heerlen op 8 september 2011

Mijn hele gezin is al enige jaren bij deze tandarts in behandeling. Wij zijn altijd zeer tevreden. Ook bij een specifiek probleem met het gebit van een van onze kinderen heeft ze ons zeer goed geholpen. Ze heeft ons ook zonder rancune verwezen naar een collega die gespecialiseerd is op dit betreffende probleem. Het is een eenvrouwspraktijk met één assistente, die er al vele jaren werkt. De lijnen zijn kort. Mevr. Quaedvlieg zelf werkt volgens de nieuwste inzichten en richtlijnen. Ze is vriendelijk maar zakelijk en to-the-point. Ik kan haar zeker van harte bij iedereen aanbevelen en heb dat ook al vaker gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Quaedvlieg, C.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.