Waardering over Raadtgever, I.A.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Raadtgever - Rotterdam op 20 februari 2014

5.2

Inderdaad, in no time sta je buiten en ben je blij dat het weer goed was. Alleen is dat niet zo, nadat ik echt slecht behandelt was zijn we naar een ander tandarts over gestapt. Het resultaat is, dat ik 4 kiezen kwijt ben+ een verstandkies, mijn mond onder de bacteriën zat en dat wij het afgelopen jaar vele malen moesten terug komen voor algehele renovatie. Het resultaat is nu, dat ik vanmorgen weer een controle bezoek heb gedaan en dat mijn gebit weer picobello in orde is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Raadtgever, I.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.