Waardering over Raffel, S.C., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk mw. dr. S.C. Raffel - Duiven op 14 juni 2011

4.5

Na aanleiding van verhuizing via internet ingeschreven bij deze praktijk, Ondanks herhaalde pogingen om contact te krijgen ( per telefoon: praktijk is vaak dicht/ met vakantie volgens antwoordapp en per email wordt of niet of pas weken later gereageerd). En als ik dan eindelijk eens de assistente te pakken kreeg bleek deze alles behalve hulpvaardig tot het plannen van een afspraak. Mijn partner is inmiddels met met de kinderen in de stoel beland, en de tandarts zelf was professioneel, en goed. Dus ligt het probleem deels bij slecht personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Raffel, S.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.