Waardering over Rahiminejad, Z., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Nootdorp - Nootdorp op 18 juni 2012

8.2

Naar uitgebreide voorlichting overgegaan tot verlaging van onder kaak, vier inplantaten daar op werd na ruim driemaanden de skeg geplaatst waar onderprothese op vast klikt. Gelijktijdig is bij mij een nieuw boven prothese vervaardigd. Ik ben uiters tevreden hier mee, het zit als een huis en kan naar jaren van kwelling eindelijk alles weer eten, het zit echt muurvast waar door je vergeet dat het niet je eigen tanden zijn. Ik vind deze tandarts echt kundig, en streeft naar mijn idee naar het hoogst haal baar op dit gebied voor de zorgvrager.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rahiminejad, Z.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.