Waardering over Ree, A.H.P. de, Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Vitalis - Alphen aan den Rijn op 10 oktober 2019

• Gebitsaandoeningen

Ton de Ree is een uitermate kundige tandarts. We zijn al een "eeuwigheid" bij hem onder behandeling en hij is in staat gebleken alle ontwikkelingen in zijn vak met grote inzet te volgen en de vernieuwingen zich eigen te maken. In de mooie praktijkruimte in Kerk en Zanen zijn ook weer nieuwe technieken ingevoerd, zoals het in een paar uur tijd met behulp van scan technieken plaatsen van echt heel mooie porseleinen kronen. Ik heb zelf dit mogen ervaren en je weet niet wat je meemaakt! Echt een ontzettend goede tandarts met veel hart voor werk.Eén nadeel heeft hij: hij gaat binnen afzienbare tijd met pensioen. Kon zo iemand maar eeuwig doorgaan.... (zucht..)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ree, A.H.P. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.