Waardering over Reinders-Cornet, G.W.J., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Van Gorp - Tilburg op 4 september 2019

9.8

Mijn ervaring bij deze tandarts is niet te vergelijken met andere tandartsen die ik in het verleden heb gehad. En dit is om de volgende redenen:- De behandeling verloopt snel en kundig.- De tandarts geeft duidelijk aan wat de behandeling wordt, hoe lang deze gaat duren en wat het resultaat zal zijn. - Er wordt geluisterd en er wordt zeer duidelijk aangegeven hoe de behandeling verloopt, met welke stappen.  - De resultaten van het zetten van een kroon, een vulling en twee keer een reparatie van een breuk van een kies, zijn uitstekend. En, niet onbelangrijk, pijnloos.  Ook voor mensen die wellicht bang zijn voor een tandarts, kan ik adviseren om eens een bezoek aan deze praktijk te brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Reinders-Cornet, G.W.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.