Tandarts Rewakhah, C.

Tandarts

Geslacht
Man
Er is 1 waardering Waarderen

Waardering over Rewakhah, C., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Zilverkamp - Huissen op 18 januari 2020

Tijden de behandeling klaagde de tandarts dat zijn ogen moe zijn en niet goed kunnen zien en liet een tandartsassistente een vulling verrichten (mag dat eigenlijk wel?). Zelf was ze onzeker of het niet te moeilijk was voor haar maar de tandarts stelde haar gerust en zei dat het een makkelijke vulling is en liep zelf weg. Ik verwacht als patiënt dat de tandarts alle vullingen verricht en hiervoor heeft hij mijn toestemming niet gevraagd. Apparaten werkten niet, moest geleend worden van een ander kamer waar een tandarts bezig was, dit duurde erg lang. Vullingen in mijn voortanden zijn lelijk. Zou mijn beet verhogen i.v.m. gebitslijtage maar heeft het niet goed gedaan, mijn ondertanden slijten nog de boventanden wanneer ik bijt, hij zei dat dit normaal is wanneer voortanden elkaar zo aanraken en heeft zonder mijn toestemming wat van de binnenkant van mijn premolaars en hoektand weggeslepen toen ik hierover klaagde. Beet verlaagd is kin naar voren, had hij als tandarts moeten weten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rewakhah, C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.