Waardering over Rieter, J.P.E.M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk All Dente - Bloemendaal op 2 augustus 2012

Zeer vriendelijke, vaardige tandarts die oog heeft voor de mens en niet alleen voor de mond! Het personeel en de mondhygienist zijn tevens erg dienstverlenend en klantgericht. Persoonlijk vind ik het holistische en biologische aspect zeer belangrijk. Ik heb vele tandartsen gehad en altijd met angst er heen gegaan, maar de heer Rieter heeft mij van deze 'tandarts-angst' verlost en ga nu met vol vertrouwen naar de praktijk en loopt met een goed gevoel weg. In mijn omgeveving heb ik tandarts Rieter al vaak aangeraden, en nu ook via internet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rieter, J.P.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.