Tandarts Rijnders, J.G.M.

Tandarts

Geslacht
Man
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Rijnders, J.G.M., Tandartsenpraktijk Tandzorg Twente - Almelo op 14 september 2021

Spoed kan altijd tussendoor. Ze passen hun werk aan, aan mijn angstige man. Doen rustig en lief bij de kinderen. Wij willen altijd eerst de prijs en opties horen voor we verder gaan en dat is geen probleem. Wil je echt alleen 1 persoon en nooit wisselen dan moet je langer wachten ivm drukte. Wij rijden er 15km voor, terwijl op 600mtr ook een tandarts zit. Puur omdat Ruben gespecialiseerd is in angstige patiënten en ass. Ze onthouden ook wie welke aanpak fijn vindt. Wij willen daarom niet elke collega, alleen 2 tandartsen, dat is onze keuze. Hier houden ze allemaal rekening mee. Prijzen zijn ook betaalbaar vinden wij, geen verzekering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rijnders, J.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.