Waardering over Safaipour, H., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk H. Safaipour - Budel op 24 oktober 2020

• N.v.t.

2.4

Na diverse keren gevraagd te hebben of m'n verstandskiezen eruit konden met een negatief antwoord, zelf een afspraak gemaakt bij de kaakchirurg die ze er zonder probleem uit heeft gehaald. Had ik dat nou maar veel eerder gedaan, want de tandvlees ontstekingen waren daarna verleden tijd. In tegenstelling tot deze tandarts maakt mijn huidige tandarts 1x per jaar kleine foto's, wat meer dan genoeg is. Zelfs de kaakchirurg vond de foto's van saifapour overdreven voor mijn klachten; nieuwe apparaten zijn leuk maar niet altijd nodig. Assistente is erg onaardig; Ik maak zelf wel uit hoe vaak ik kom voor controle en zit dan niet op een verwijt te wachten. Blij dat ik hier weg ben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Safaipour, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.