Waardering over Sande, D.A.L. van de, Tandartsenpraktijk De Tandarts, kliniek voor tandheelkunde en implantologie - Raamsdonksveer op 19 oktober 2016

9.8
  • Gebitsaandoeningen

Tandarts vd Sande heeft me heel goed op m'n gemak gesteld. Door vriendelijk, geduldig en duidelijk te vertellen welke stappen ze zet in de behandeling en de te verwachten effecten ervan. Zo wist ik waar we ongeveer waren in de behandeling en dat het effect dat ik merkte gewoon zo gepland was. Ook stemde ze mijn wensen goed af op de mogelijkheden en gaf ze goede instructies. Een aanbeveling mbt de informatie: ik schreef me in als nieuwe patiënt, de tijd was te kort om de patiëntinfo per post te versturen. Daarom lag deze bij de balie klaar vlak voor mijn eerste behandeling. Maar waarom gaat dit per post? Digitaal (ff mailen) is sneller en voordeliger en veel meer van deze tijd. Voor de rest top!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sande, D.A.L. van de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.