Waardering over Schalk-van der Weide, Y., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Quadratand - Zuidwolde op 5 november 2017

6.8
  • Verstandskiezen trekken

Aangegeven dat verstandskies er de vorige keer ook niet uit wilde en toen later naar kaakchirurg geweest. Ondanks dat ik dit gemeld had probeerde ze toch de kies te trekken met het gevolg dat er een stuk afbrak en ik alsnog weer naar de kaakchirurg moest.Bij kaakchirurg in Hoogeveen is daarna ook van alles misgegaan. Uiteindelijk drie weken in ze ziektewet hierdoor.

Reactie van/namens Schalk-van der Weide, Y.

Vervelend dat u de behandeling zo heeft ervaren. Ik zou het op prijs stellen als u contact opneemt met de praktijk zodat we het eea kunnen bespreken. We staan altijd open voor feedback zoals aangegeven op onze website en in de wachtkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schalk-van der Weide, Y.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.