Waardering over Schrijver, M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk M. Schrijver en H.H. Broeders - Hilvarenbeek op 31 mei 2011

3.2

Mijn zus is vandaag bij dhr Schrijver geweest en heeft een zenuwbehandeling gehad. Nu heeft ze daarvoor een fikse verdoving gehad, en ze zou daarna nog wat pijn kunnen hebben?! Nou, ze staat op haar kop van de pijn, kan geen verbinding krijgen met een evt. dienstdoende of vervanger en is maar amper in staat om te bellen! op de voicemail krijg ik alleen te horen dat er niemand is, schandalig!! Ik heb voor haar maar even een ander arts gebeld en die had netjes een dienstdoende/ bij spoed op het antwoordapparaat staan. Zeer slechte service.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schrijver, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.