Tandarts Sharif, A.A.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

48 resultaten voor je selectie:

Tandartsenpraktijk Dental Network, locatie Capelle Centrum - Capelle aan den IJssel

16 februari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden met tandarts Sharif. Ik was een beetje angstig van de tandarts, maar omdat hij zo rustig en geduldig is, voelde ik mij op mijn gemak.

9.8

27 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

een hele professionele aanpak en zeer vriendelijk

9.7

5 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Ik was er voor de controle. Ze zei tegen mij dat een tand moest getrokken worden. Dezelfde dag ging hij eruit. Napijn die had ik niet. Ze hebben het goed gedaan. Ze luisteren heel goed naar jou, ben...

9.2

17 mei 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goede middag, Ik wil even zeggen dat ik zeer tevreden ben over de goede zorg die u gisteren middag aan mijn zoon gegeven heeft. Het ging echt met zorg en aandacht, wat een kind echt nodig heeft. Mijn...

8.8

1 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaringen

1 december 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ongelofelijk sterk in de communicatie met de patient en altijd tevreden met het resultaat.

16 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Modern en gastvrij geduld en professioneel personeel

9.5

16 september 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Goed en snel en duidelijk

8.2

21 juli 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige omgang met patiënten.

9.3

27 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden en word heel vriendelijk behandeld en te woord gestaan.

9.3

21 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Tevreden. Ze hebben geduld met de patiënt en nemen de tijd vd patient.

21 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik word altijd vriendelijke en goed geholpen.

8.8

21 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne praktijk, wordt goed en professioneel geholpen.

7.8

14 juni 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ben hier nog maar kort onder behandeling, maar erg tevreden. Er wordt goed gecommuniceerd.

8.5

Goede praktijk

8.5

Word fijn geholpen

7.0

21 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Heel fijn geholpen, aardige lui!

21 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Het is heel fijn, dat ze je met spoed helpen indien nodig, en dat er erg goed naar je geluisterd word

8.3
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 2 waarderingen.