Tandarts Siphanto, A.M.

Tandarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Siphanto, A.M., Tandartsenpraktijk Tandheelkundig Centrum Kempenaar - Lelystad op 27 september 2017

Uitstekende tandarts die de tijd neemt voor zijn patiënten. Ik ontvang uitgebreide informatie over eventueel te verwachten kosten in het volgende jaar zodat ik daar mijn verzekering op kan afstemmen. De tandarts bespreekt elke handeling die hij uitvoert zodat je als patiënt precies weet wat er gebeurt. Ik ben zuinig op mijn gebit en ben blij met deze tandarts. Het beeld dat door een andere gebruiker wordt geschetst van een tandarts die je op kosten zou jagen ervaar ik als absolute flauwekul. Inmiddels ben ik verhuisd buiten Lelystad, maar voor deze tandarts rij ik met plezier een uur heen en weer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Siphanto, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.