Waardering over Sluijs, W.G.J. van der, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 12 juli 2012

4.0

Zonder onderzoek, zonder foto, zonder scan, zonder zelfs in mijn mond gekeken te hebben oordeelde deze tandarts o.b.v. vooroverleg met mijn fysiotherapeut (die hem aan mij had aanbevolen) en de verwijsbrief van mijn tandarts dat mijn pijnklachten psychisch zouden zijn en zoals hij het verwoordde "het klinkt misschien vreemd als ik het zo zeg maar het is uw eigen schuld". Ik moest er maar niet zoveel aan denken. Op mijn klachten en aanwijzingen werd niet ingegaan. Bij een second opinion werd even later echter een duidelijke ontsteking gelokaliseerd en de betreffende kies moest getrokken worden. Secundaire problemen bleken ook allemaal tandheel(on)kundig en niet psychisch van aard. Een vreemde en slechte ervaring.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sluijs, W.G.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.