Waardering over Spaans, M., Tandartsenpraktijk Dental Clinics Apeldoorn - Apeldoorn op 24 oktober 2011

6.3

In het verleden een wortelkanaalbehandeling ondergaan, zonder verdoving, zonder dat ik wist dat het een wortelkanaalbehandeling was! Hier moest ik later telefonisch achterkomen toen ik aangaf dat het wel erg veel pijn bleef doen. Na vorig jaar overgestapt te zijn naar een andere tandarts, zijn bij mij 11!! gaatjes gevuld en moet ik nu regelmatig naar de mondhygienist omdat ik zwaar ontstoken tandvlees had. Toch vreemd dat dit nooit eerder ontdekt is. Ook vind ik 11 'nieuwe' gaatjes in een half jaar een erg sterk verhaal. Heb niet de puf gehad om hier werk van te maken, maar raad deze tandarts zeker af!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaans, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.