Waardering over Spaans, M., Tandartsenpraktijk Dental Clinics Apeldoorn - Apeldoorn op 15 juni 2012

2.2

mijn man en ik hebben ook bij deze tandarts gezeten. we zijn meerdere malen in het weekend na een weekendtandarts geweest en die gaven aan dat de werkwijze zeker niet goed was uitgevoerd zoals het hoort. mijn man en ik hebben toen gebelt voor een afspraak en wouden dit met hem bespreken maar omdat ik zei dat ik zijn werk in mijn mans zijn mond erg slecht vond was ik gelijk een vrouw met een grote mond. We zitten nu bij onze nieuwe tandarts en die heeft een berekening gemaakt om mijn man zijn mond weer helemaal goed te krijgen en wat kregen we te zien 1800 euro. dit heeft Spaans dus al die jaren niet goed onderhouden. en het klopt dat Spaans nooit zijn handschoenen verwisseld. tot mijn verbasing heeft hij het dossier van mijn man doorgestuurd na onze nieuwe tandarts en wat stond hierop vermeld dat mw. een erg grote mond heeft. wij gaan hier zeker werk van maken en gaan proberen 1800 euro op te halen bij Spaans we kunnen immers aantonen dat hij de tanden allemaal heeft geholpen en hebben van meerdere tandartsen bewijs van slecht werk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaans, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.