Waardering over Spaans, M., Tandartsenpraktijk Dental Clinics Apeldoorn - Apeldoorn op 12 januari 2021

• N.v.t.

1.6

Spaans, een slechte tandarts. Wilde een brug plaatsen op een losse kies, dat was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen. Toen maar naar een andere tandarts gegaan. Dit is al lang geleden spaans had toen nog een praktijk in de parken.

Reactie van/namens Tandartsenpraktijk Dental Clinics Apeldoorn - Apeldoorn

Geachte heer/mevrouw, we vinden het erg jammer dat u in het verleden een negatieve ervaring heeft gehad met uw tandarts. Dit was nog voor de tijd dat de praktijk een Dental Clinics praktijk is geworden en dat maakt het voor ons lastig om precies uit te zoeken wat er is voorgevallen. Uiteraard staan we ervoor open om dit nog met u te bespreken mocht u daar behoefte aan hebben. We besteden bij Dental Clinics veel aandacht aan het continu verbeteren van onze zorgverlening en service. Mocht u opnieuw kennis maken met onze praktijk, krijgt u wellicht een ander beeld dan dat u destijds bijgebleven is, maar we begrijpen dat u in de tussentijd een andere tandarts heeft gevonden waar u tevreden over bent.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spaans, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.