Waardering over Spauwen, A.M.P., Tandartsenpraktijk Praktijk voor Tandheelkunde en Mondzorg - Nederweert op 6 augustus 2012

Ik kom sinds enige tijd speciaal uit België naar deze praktijk en moet zeggen dat ik nergens ooit beter ben behandeld geweest. Op aanraden van eveneens Belgische vrienden, heb ik een orthodontische behandeling laten uitvoeren en ook een aantal kleinere behandelingen.De jonge tandarts, zoon Luuk Spauwen heeft me samen met zijn assistente uitstekend behandeld en geïnformeerd van A tot Z over de mogelijkheden en over de meest optimale piste voor mij persoonlijk. Hier wordt samen met de patiënt nagedacht en is er ruimte voor overleg en een goede planning. Overigens ben ik te weten gekomen dat beide tandartsen zich nog voortdurend bijscholen om up to date te zijn van nieuwe technieken en materialen en dat gaf me een extra gevoel van zekerheid.Ik ben altijd in een zeer rustgevend, professioneel en bijzonder vriendelijk kader ontvangen geweest en het resultaat is op het einde van de rit een enorme beloning.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Spauwen, A.M.P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.