Waardering over Starrenburg, A.J., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk A.J. Starrenburg - Honselersdijk op 12 juni 2015

4.2
  • Gebitsaandoeningen

Gelukkig heb ik nooit echt wat aan mijn tanden gehad, maar desondanks vind ik dit een slechte tandarts. Ten eerste praatte hij tegen me alsof ik 3 was. Heeft ooit een (bevriende) orthodontist naar mijn tanden laten kijken en stond met hem, boven mijn hoofd, over mij te praten alsof ik er niet zelf bij was. Had nooit handschoenen of mondkapje aan. Mijn partner had altijd klachten en toen die een keer bij een andere  (spoed)tandarts was, was deze verbaasd over hoe sommige behandelingen waren uitgevoerd. In 20 jaar tijd was er nog nooit één röntgenfoto van mijn gebit gemaakt. Zo kan ik nog wel even door gaan. Wij zijn over gestapt

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Starrenburg, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.