Waardering over Starrenburg, A.J., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk A.J. Starrenburg - Honselersdijk op 23 augustus 2013

9.8

Sinds een jaar client bij deze tandarts geworden, omdat hij mijn wens om geen amalgaamvullingen te zetten volledig begreep. Dit is ook de eerste tandarts die bij mijn gebit zonder verdoving te werk mag gaan. Bovendien heeft hij, nadat ik een jaar met pijn heb rondgelopen van een witte vulling die niet goed bijgeslepen was en waar de vorige tandarts geen oplossing voor kon geven, direct gezorgd dat ik daar geen last meer van heb gehad. Hij geeft goede informatie, doet z'n werk goed en snel en is bovendien vriendelijk en toegankelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Starrenburg, A.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.