Tandarts Stavar, S.M.

Geslacht
Man
Specialisme
Implantologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Stavar, S.M., Tandartsenpraktijk Tandheelkunde Venray - Venray op 8 juni 2016

Overige aandoeningen

Zeer positieve ervaringen opgedaan voor zowel tandheelkunde als voor implantologie.Na enkele vervelende ervaringen bij andere specialisten ben ik best huiverig geworden voor tandartsen en implantologen. Dit komt o.a. door niet goed te zijn verdoofd en door een ontsteking na het implanteren. Dr. Stavar heeft mij meteen goed verdoofd gekregen en goed geimplanteerd zonder enige complicaties. Het is iemand die zijn vak goed verstaat. Zijn vakkundigheid is zeker een 10 waard. Blij dat ik toch de gok heb gewaagd om te switchen van tandarts en implantoloog.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stavar, S.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.