Waardering over Steenkist, R.J., Tandartsenpraktijk Tandheelkunde Nellestein - Amsterdam op 16 juni 2011

9.5

Ik kom alweer 16 jaar bij Tandheelkunde Nellestein. Ook al ben ik verhuisd naar de omgeving Hoorn, ik blijf komen. Ik was vroeger best bang voor de tandarts maar dat is sinds 16 jaar voorbij. Het gehele team straalt rust uit. Alles wordt verdoofd en alles is schoon. Laatst was een kies gebroken en die moest getrokken worden. Geen centje last. Geen bloeding niks. De volgende dag gewoon weer aan het werk. Tandarts Steenkist is gespecialiseerd in implantaten dus het spreekt voor zich dat ik het bij hem het gat laat opvullen. Ik kan geen betere tandarts wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Steenkist, R.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.