Waardering over Stel, M.T., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Stel en Teunissen - Nijmegen op 7 november 2014

• Gebitsaandoeningen

Afspraken maken verloopt uitstekend. Zeer vriendelijke begripvolle tandarts maar bovenal uitstekende tandheelkundige zorg met fantastische resultaten. Prijs- kwaliteitsverhouding helemaal in orde. Er wordt vakwerk geleverd en transparantie m.b.t. de kosten. Aanbevelenswaardig voor mensen die bang zijn om de tandarts te bezoeken want ook hier is aandacht voor. De tandarts neemt alle tijd voor een behandeling en ik ga tevreden naar huis! Fijn dat we deze tandarts nu enkele jaren hebben; een geweldige overstap en verbetering voor ons gezin!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stel, M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.