Tandarts Stinges, J.G.A.M.

Tandarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Stinges, J.G.A.M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk H.P. Curvers en J.G.A.M. Stinges - Reuver op 25 juli 2018

Gebitsaandoeningen

De heer Stinges is de beste tandarts die ik ken. Ik kom al veertig jaar bij hem, en hij is altijd vriendelijk, open, zorgzaam, maar ook streng als het moet. Iedereen in het dorp kent hem, en hijzelf kent de mensen aldaar ook goed. Een groot pluspunt. Ook zijn assistentes zijn aardig en behulpzaam. Hetzelfde geldt voor de (nieuwe) baliemedewerkster. Onlangs heeft tandarts Stinges me prima geholpen door een verstandskies te verwijderen; de pijnklachten verdwenen onmiddellijk, en is was blij dat ik niet door zijn collega Curvers (waardering: 6,2), maar door tandarts Stinges zelf was behandeld. Tandarts Stinges heeft oog voor zijn patiënten, maakt een rustige indruk, heeft bijna altijd goede zin, en luistert uitstekend. Ik kan deze tandarts zeker aanbevelen, en wil hem hartelijk danken voor datgene wat hij de laatste weken voor mij heeft gedaan. Petje af voor deze man. Beste tandarts Stinges: ik wens u veel succes, en tot ziens maar weer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stinges, J.G.A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.