Waardering over Strooker, H., Tandartsenpraktijk Zijlweg Dental - Haarlem op 8 juni 2011

9.7

Er zijn 2 implantaten bij mij geplaatst. Voorafgaand moest een wortel worden getrokken die gaandeweg vastgegroeid bleek aan mijn kaakbot (dat intact moest blijven tbv de implantaten). Omdat ik te sterk zou reageren op de sterkere verdoving die gebruikelijk is in deze gevallen, moest ik tussentijds in kleine lichtere doses steeds worden bijverdoofd. De exercitie duurde uiteindelijk meer dan 5 kwartier, maar was zeer draaglijk, dankzij het hele team dat mijn beleving centraal stelde. Het uitleggen, informeren over voortgang, checken of er sprake is van pijn, zich verplaatsen in de patient, bijzondere vriendelijkheid en uitstekende zorg, hielpen mee aan een geslaagde behandeling. ik ben onder de indruk van het hele team en beveel ze van harte aan anderen aan. Hulde!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Strooker, H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.