Waardering over Sundahl, E.R., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Epe - Epe op 19 juli 2017

Ja hoor! De tandarts, die ik nodig had, bestaat! Een prachtig resultaat na een restauratie van mijn hele gebit! Kan het weer gebruiken op een gezonde manier en weer volop mijn tanden laten zien! Op een prettige manier is dit traject verlopen met het team van tandarts Sundahl. Zijn vakkundigheid, ervaring, precisie en passie heb ik als een rode draad door het hele traject ervaren. Betrokken en transparant gaf hij me een enorm veilig gevoel! Geweldig hoe hij samenwerkt met de assistentes en tandtechnicus, wederzijds vertrouwen, open menselijke houding en respect naar elkaar toe op gelijkwaardig niveau. Daarnaast betrekt hij jou als patiënt ook in deze samenwerking op zijn heel eigen rustige manier, zodat je als patiënt ervaart dat we samen de klus klaren! Tot vorig jaar had ik totaal geen vertrouwen meer in een tandarts, door slechte ervaringen, angst en gebitsproblemen. Op internet kwam ik deze kleinschalige praktijk tegen. Eén tandarts met een team van gediplomeerde assistentes om zich heen. Op dezelfde locatie een tandtechnicus.  Betrokkenheid , het zien als de mens geheel,  klanttevredenheidsdoel etc. Deze praktijkfilosofie sprak me enorm aan.  Het is mij gebleken dat deze filosofie in de praktijk overtreffend wordt toegepast, geen woord te veel gezegd! Na het kennismakingsgesprek en de diagnose hebben we samen de mogelijkheden besproken aan de hand van mijn wensen. Heel open en eerlijk. Duidelijk klantgericht! Ik heb gekozen voor de mogelijkheid om mijn hele gebit te renoveren met behulp van bruggen van kronen, gebruikmakend van mijn eigen nog aanwezige tanden en kiezen met daarnaast het inbrengen van een aantal stiften. Een hele onderneming voor mezelf, maar ook een uitdaging voor het hele team met als houvast het vertrouwen in de professionaliteit van de tandarts. De behandelingen zijn heel precies en nauwkeurig gebeurd. Op een heel rustige manier, rekening houdend met mijn angst en lichamelijke beperkingen die ik bij het kennismakinggesprek had aangegeven. Herhaaldelijk uitleg gekregen en op alle vragen antwoord gekregen. Alle noodzakelijke ingrepen zijn vlekkeloos uitgevoerd, onder de juiste verdoving en met rustgevende en vriendelijke benadering van tandarts en assistente. Vervolgens zijn er in etappes bruggen van kronen aangebracht. Ik ben onder de indruk van de manier van werken tijdens het afslijpen van de kiezen en tanden en later hierop een goed passende brug aan te brengen. Tand voor tand en kies voor kies kregen alle ingespannen aandacht voor een duurzaam resultaat!  En echt: nagenoeg geheel pijnloos! Ben dus de afgelopen maanden kind aan huis geweest bij de praktijk. Tijdens de behandelingen was er altijd een ontspannen sfeer met naast het harde werken van tandarts en assistente ook tijd voor gesprek, discussie en lachen.  De werkwijze van deze tandarts en zijn team, zijn persoonlijke benadering, oog voor de mens achter de patiënt en vakkundigheid hebben samen met de moderne apparatuur, de functionele inrichting van de praktijk, de fijne rustige entourage en iedere keer een warm welkom, gezorgd voor een prachtig eindresultaat. De angst? Die is verdwenen! Het vertrouwen? Weer helemaal terug bij Tandartsenpraktijk Epe! Al met al heel tevreden en nogmaals hartelijk dank, tandarts Sundahl en uw gouden team!

Reactie van/namens Sundahl, E.R.

Langs deze weg willen wij graag, als medewerkers van deze praktijk,
laten weten dat wij erg blij zijn met de door u en anderen uitgesproken
waardering. Zeker met wat uitgebreider behandelingen is het altijd weer
een uitdaging om elke keer opnieuw een zo positief mogelijk resultaat te
behalen. Dat geldt niet alleen voor het medische, maar ook voor het
menselijke aspect. Werken met mensen is niet altijd makkelijk, maar een
client die tevreden de deur uit gaat is nog steeds een beloning voor ons
en een stimulans om op deze manier door te blijven gaan. En mocht het
een keer niet helemaal naar wens zijn, dan hopen wij in samenspraak toch
tot een goede oplossing te komen.

Nogmaals onze dank voor uw reacties,

Erwin Sundahl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sundahl, E.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.