Waardering over Tan, J.L.A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk J.L.A. Tan - Nieuw-Vennep op 7 november 2014

9.7

Ik ben niet verbaasd over de hoge score van deze supertandarts, want aangenamer ervaring dan bij deze zul je niet gauw meemaken! En dat verklaart dan wel het lage aantal waarderingen, want wie hier klant is, die ziet niet naar andere zorgaanbieders om. En heeft op deze site weinig te zoeken. Totdat je verhuist. Want zie er maar weer eens zo een te vinden. Met haar steun en begeleiding ben ik omgeturnd naar het zo mogelijk weglaten van verdoving. De pijn die je voelt is immers slechts een "klein electrisch signaaltje dat door je zenuwen in de hersenen wordt afgeleverd". Nou, als oud-radiotelegrafist moet ik een electrisch signaaltje toch terzijde kunnen leggen? Dus roept zij af en toe: "ik ga je nú even martelen", en dat is dan heel even pijn voelen, maar het is ook zó weer voorbij. Zo ben ik daar een stuk pijnbestendiger in geworden. Goed gedaan, Lien Ay! Ik woon sinds een aantal jaren te ver weg, maar wil haar alsnog een welverdiende dikke thumb-up geven op deze plaats.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tan, J.L.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.