Waardering over Tavakkoli Tabassi, A., Tandartsenpraktijk De Tandentent, Kliniek voor kindertandheelkunde & Orthodontie - Den Haag op 11 januari 2017

Na een verhuizing vanuit het hoge noorden naar Den Haag heb ik lang gezocht naar een goede tandarts voor ons gezin. Via via kwam ik bij de Tandentent terecht. Wat een fijne plek is dit en wat een lieve vrouwelijke tandarts hebben wij hier gevonden. Tandarts Asel heeft mijn 2 kinderen die wat nerveus waren zo lief ontvangen en gecontroleerd. Wat ik erg fijn vond is dat er ook aandacht was voor al mijn vragen over mijn kinderen. Terwijl ik rustig met tandarts Asel in gesprek was werden mijn kinderen door de eveneens lieve assistente meegenomen naar de gezellige wachtkamer om te spelen. Als kers op de taart mochten ze ook een cadeautje uit de schatkist kiezen ( moeilijk moeilijk als er zoveel moois ligt!) en kregen mijn beide kinderen een leuke rugzak met een tandenborstel. Mijn kinderen zien al uit naar het volgende bezoek aan tandarts Asel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tavakkoli Tabassi, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.