Tandarts Tazi, A.

Tandarts

Geslacht
Man
Er zijn 463 waarderingen Waarderen

Waardering over Tazi, A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Tazi - Amsterdam op 27 september 2017

Zeer moderne praktijk. Open ruimte, Video. Uitstekende panorama röntgenfoto's.Voor de wortelbehandeling werd zorgvuldige diagnostiek gedaan, dan de offerte besproken en daarna de behandeling gepland (shared decision making!). Beslissing van de patiënt staat centraal. Trekken van de verstandskies was zwaar. Ik had meer informatie op prijs gesteld en ook een nacontrole. De informatie tijdens de behandeling kan beter. Uitleg en toelichting had ik gewenst. Mijn voorbeeld zijn de tandartsen in de VS. Tijdens de handeling licht de tandarts toe wat hij of zijn doet. Dat is voor mij ideaal. Ik zou dat ook willen. Utstekende logistiek, afspraken met SMS, geen wachttijden.Mondhygieniste is zeer zorgvuldig en vriendelijk. Geen pijn bij het verwijderen van de tandsteen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tazi, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.