Waardering over Throm, J.T., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Throm - Haarlem op 29 november 2012

5.7

Ik was op zoek naar een nieuwe tandarts in Haarlem en ik kon diezelfde dag nog langskomen. Hij nam een uur de tijd voor mij. voor en na mij geen cliënten wat op zich wonderbaarlijk is natuurlijk; Hij heeft schijnbaar niet veel cliënten. Hij heeft mijn kies gevuld maar toen ik mijn kiezen op elkaar deed pasten ze niet op elkaar. Hij had de vulling dus helemaal niet goed bijgeslepen. Ook vond ik de assistent heel langzaam met inschrijven. Het leek wel of hij totaal geen verstand van computers had. Het was een vervelende en pijnlijke ervaring bij deze tandarts. Ik heb niet veel vertrouwen in hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Throm, J.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.