Waardering over Tijmes, H.J., Tandartsenpraktijk De Mondhoek - Apeldoorn op 20 augustus 2020

9.7
  • Gebitsaandoeningen

Ik ben zeer positief over mijn behandeling door dr. Tijmes. Om een beetverhoging mogelijk te maken, was eerst een beugelbehandeling noodzakelijk. Door tijdens de beugelbehandeling al rekening te houden met het vervolgtraject en dit te af te stemmen met de orthodontist, heeft dr. Tijmes optimaal werk kunnen leveren bij de opbouw. Ik vond het een enorm spannend traject, dus ben ik heel blij dat hij altijd de tijd heeft genomen om mij uit te leggen wat ik kon verwachten en wat hij precies ging doen. Ik ben zeer tevreden met de begeleiding en het eindresultaat van dit traject. Het duurde (inclusief beugelbehandeling) twee jaar met als resultaat dat ik nu op mijn 27ste weer blij ben met mijn gebit en in de toekomst minder slijtage zal hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tijmes, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.