Waardering over Tjia, L.T., Tandartsenpraktijk Aquarijn Tandartsen - Alphen aan den Rijn op 25 februari 2014

8.2

Mijn vrouw kwam in 1977 bij Henk Tjia, heb mijzelf laten inschrijven in 1981 na ons huwelijk. Alle jaren met ons gezin een goede ervaring met henk Tjia en uiteraard Wil zijn oude assistente. Na het vertrek van Wil is het qua assistentes er niet op vooruit gegaan. Vindt het zelfs op dit moment betreffende klantvriendelijkheid en omgang patient erg zakelijk en onpersoonlijk. Iets wat juist de kracht van de praktijk was. Daardoor de patienten zich op zijn/haar gemak voelde. Kortom, Henk Tjia is een vakman en is ook de reden waarom wij na 37 jaar nog steeds de praktijk bezoeken. Dit zal na zijn pensioen zeker gaan veranderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tjia, L.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.