Waardering over Trijssenaar-Balm, A.M., Tandartsenpraktijk Tandartsenpraktijk Trijssenaar - Rotterdam op 9 mei 2018

3.3

helaas is onze ervaring niet fraai. we zijn hier jaren klant geweest. Zij nam de praktijk van de vorige tandarts dr. Dekker over en sindsdien zijn we er geweest. Twintig jaar of zo. Eest zonder kinderen , later gingen zij er ook. We zagen een mondhygiëniste vertrekken, een assistente vertrekken, en ons. Afgelopen zomer zo een pijn gehad op vakantie dat ik naar een arts in Frankrijk moest en die schrok van de staat van mijn gebit. Ze liet op de foto menig hiaat zien. In frankrijk wortelkanaalbehandeling gehad. Dit was de druppel . We moesten overstappen. Ook omdat onze kinderen elke keer lelijke opmerkingen kregen, maar geen hulp. " goh, jij poetst zeker als mijn schoonmaakster, apparaat aan en mama denkt dat ik poets?" . Ook ziet de hele ruimte er nog uit als in de jaren 70.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Trijssenaar-Balm, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.