Tandarts Tulp, B.M.T.

Geslacht
Vrouw
Specialisme
Endodontologie
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Tulp, B.M.T., Tandartsenpraktijk Kliniek voor Endodontologie - Amsterdam op 21 juni 2018

In 2009 kreeg ik een ontsteking onder een kroon op de tweede kleine kies rechtsonder. De kroon was een kunststukje nog door mijn broer die tandarts is bedacht, ongeveer 15 jaar eerder. Hij hield altijd al van het precieze knutselen en had de kroon voor voldoende houvast op een pen van chirurgisch staal opgebouwd, op het restant van de kies. Door de kroon heen boren om bij de ontsteking te komen was daarom niet mogelijk.  Ik wilde de kroon niet kwijt, mijn huidige tandarts verwees me door naar het Amsterdams Centrum voor Endodontologie. Daar werd ik bekeken door tandarts-endodontoloog dr. Tulp. Zij zag wel kansen om de kroon te behouden, middels een experimentele behandeling die werd uitgevoerd op de afdeling kaakchirurgie in de oude ACTA.  De ontsteking aan de wortelpunt werd vanaf de buitenkant benaderd door de kaak te opereren en het ontstoken weefsel weg te halen. Ik was enorm zenuwachtig en ik denk de beginnend kaakchirurg evenzo, maar onder de rustige begeleiding, aanwijzingen en uitleg van dr. Tulp werd de operatie uitgevoerd. Ik ben superblij dat mijn kroon behouden is. Vol vertrouwen in de deskundigheid van chef de clinique afdeling Endodontologie ACTA mevr. B. Tulp.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Tulp, B.M.T.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.