Waardering over Uslu, A., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Liefde en Passie - Hengelo op 27 juni 2019

Ruim 14 jaar ben ik niet naar de tandarts geweest. Zó bang was ik. Door een vriendin werd ik gewezen op de praktijk Liefde & Passie van tandarts Uslu. Ik heb online een afspraak gemaakt, bellen durfde ik zelfs niet. Ik werd gebeld door de assistente die me al meteen een waanzinnig prettig gevoel gaf. Ze complimenteerde me omdat ze me zo stoer vond dat ik tóch een afspraak wilde maken. Er volgde een kennismaking die uiterst goed voelde. De tandarts legde precies uit wat ze wilde gaan doen. Je snapt dat er inmiddels wel wat 'achterstallig onderhoud' nodig was. Met al veel minder angst dan ooit tevoren ging ik naar mijn eerste afspraak. Mijn hemel wat een tandarts! We deden ontspanningsoefeningen omdat mijn ademhaling natuurlijk niet goed zat. Beetje voor beetje hielpen zij én de assistente mij door de behandeling heen. Samen kletsten ze wat over leuke dingetjes en dat ontspande mij enorm. Wat er gebeurde hield ik nooit voor mogelijk... Ik voelde me zo 'zen' worden dat ik me wat weg voelde dommelen. Was ik dat echt, daar in die stoel? Ik heb wel eens een armleuning kapot getrokken (perongeluk), zo gespannen was ik eerder. En nu.... Ik heb nu drie behandelingen gehad. De tandarts stelde me voor om twee gaatjes te vullen zonder verdoving. Als ik pijn zou krijgen mocht ik meteen een verdoving vragen. En het is gelukt! Zonder verdoving. Mijn gebit is gereinigd, de eerste keer vroeg ik of het met de hand mocht, want bang voor al dat elektrische gedoe. Dat was geen enkel probleem. Vandaag had ik me voorgenomen om daar niet om te vragen. Het hoefde niet meer met de hand, het ging hartstikke goed. Stapje voor stapje kom ik wel wel van mijn angst af. Of eigenlijk zijn het reuze sprongen. Nooit wil ik meer naar een andere tandarts. Ayse & Carlijn, jullie zijn fantastisch en ik kan wel zeggen dat jullie een grote positieve rol in mijn leven hebben gekregen. Dank jullie wel x

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Uslu, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.