Waardering over Veeke, O.C.W. van der, Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Amerongen - Amerongen op 19 augustus 2013

4.0

Na een second opinion bij andere tandarts te hebben gevraagd, bleek dat er geen enkel gaatje gevuld behoefde te worden. Hij zei dat er 4 gaatjes moesten worden gevuld. Het was nog geen jaar geleden toen onze zoon naar hem toe ging. De zoon had nog nooit een gaatje had gehad en nu volgens v.d. Veeke ineens 10 gaatjes . Ernstig genoeg hadden wij geen second opinion aangevraagd. Wij zijn weg gegaan en onze zoon heeft daarna nooit meer een gaatje gehad. Dit geeft te denken....

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Veeke, O.C.W. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.