Tandarts Vergeer, L.W.M.

Tandarts

Geslacht
Vrouw
Er zijn 2 waarderingen Waarderen

Waardering over Vergeer, L.W.M., Tandartsenpraktijk De Tandenkliniek - Capelle aan den IJssel op 2 maart 2021

Gebitsaandoeningen

Mevrouw (Lucienne) Vergeer is een aardige, jonge, vlotte, zorgvuldig werkende tandarts. Ze neemt uitgebreid de tijd voor haar patiënten en werkt toch steeds keurig volgens de afgesproken tijd. Het wachten duurt nooit veel langer dan 5 minuten extra. Ik kom al lang bij haar, van oorsprong ging ik met mijn ouders mee. Nu ik op mezelf woon, neem ik mijn woonbegeleidster mee want ik ben van nature zeer tandartsangstig en wil er altijd iemand bij hebben. Inmiddels heeft ze al aardig wat behandelingen moeten uitvoeren, maar doordat ze altijd heel duidelijk is en alles ook een beetje luchtig benadert, leer ik langzaam wat minder angstig te zijn. Toen ik in coronatijd, in december 2020 kwam constateerde ze twee gaatjes die moesten worden verholpen. Omdat ik inmiddels helemaal in Schiedam woon en zij tijd zat had door een lege afspraakagenda heeft ze daar meteen en uitgebreid werk van gemaakt. Ideaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vergeer, L.W.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.