Waardering over Verzijden, C.W.G.J.M., Tandartsenpraktijk Tandartspraktijk Verzijden - 's-Hertogenbosch op 28 maart 2019

Ik kwam via "nooddienst" bij deze tandarts terecht, in verband met nabloeding na extractie. Laat in de avond nog uitgenodigd en geholpen. Zij kwam, met vriendelijke assistentie  "speciaal" voor mij dus nog naar de praktijk. Mevrouw maakte direct een heel vriendelijke, vertrouwde, kundige en toegewijde indruk, met alle begrip voor mijn aandoening en het feit dat ik mij hiermee nog bij haar had gemeld. Na een efficiënte behandeling van de bloeding inclusief adviezen, en een zorgvuldige mond- en gezichtsreiniging  kon ik een half uur later weer probleemloos en gerustgesteld naar huis en naar bed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verzijden, C.W.G.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.