Waardering over Vlasblom, A.J., Tandartsenpraktijk Praktijk voor Tandheelkunde Huizen - Huizen op 21 september 2017

3.8
  • Gebitsaandoeningen

Bij het maken van mijn afspraak heb ik aangegeven dat er een vulling los zat en gevraagd of dat meteen verholpen zou kunnen worden. Dat zou mogelijk zijn volgens de assistente omdat er een lange afspraak kon worden ingepland. Na nog geen 3 seconden in de stoel kreeg ik te horen dat er een vulling los zat en dat er voor herstel op dat moment geen tijd was. Al niet echt om vrolijk van te worden maar gekker vond ik het nog dat ik ook voor dit bezoek een rekening kreeg. Het repareren van de vulling heeft  twee weken later 20 minuten gekost dus zo'n lange behandeling was het ook weer niet. Omdat ik het niet eens ben met het betalen van de rekening voor het eerste bezoek heb ik contact gezocht met de tandarts. De eerste reactie over de rekening heeft maar liefst 6 weken op zich laten wachten nadat ik ook al 3 herinneringen had verstuurd. De tandarts blijft bij zijn mening dat ik in de stoel heb gelegen en dus moet betalen. Mijn argumenten dat hij zich met alleen kijken niet aan de afspraak heeft gehouden worden gewoon genegeerd. Samen met de analoge röntfenfoto en dus wachten op de uitslag en deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik ga overstappen naar een andere tandarts.

Bent u of werkt u voor Vlasblom, A.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.